tirsdag den 21. februar 2012

FACEBOOK PROFIL DEAKTIVERET!!


Hele min facebook er blevet deaktiveret.
Så hvis du har nogle venner/veninder der eventuelt fulgte bloggen, må du meget gerne sende denne besked videre.


Jeg er blevet udelukket af hele facebook, da jeg tilsyneladende har spammet facebook, og det er imod deres politik.
Jeg har ingen mulighed for at få min facebook tilbage, og derfor er det heller ikke på nogen måder muligt for mig, 
at få min blog tilbage.


Det er surt, og jeg er MEGET indebrændt.
Men jeg elsker jer alle, som var deltagende i bloggen, og hvis dette ikke er en besked fra min skype, men fra en, der
har videresendt, må du meget gerne tilføje min skype: malenes.prins.i8 :-).


KH. Tobias E Jensen.

3 kommentarer:

  1. Ej man! Jeg elskede din blog på fb Tobias!

    SvarSlet
  2. hææh, fed blog!
    kig forbi - www.nollenollesblog.blogspot.com

    SvarSlet